تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 0:44
کد خبر : 6927

شهرداری رشت قول بهبود وضعیت سراوان را برای ۱۰ روز آینده داد

شهرداری رشت قول بهبود وضعیت سراوان را برای ۱۰ روز آینده داد

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری باید اقدامات موثری را در مورد لندفیل سراوان انجام دهد گفت: مدیران شهرداری قول دادند ظرف ۱۰ روز آینده وضعیت آن را بهبود بخشند.  مسعود کاظمی عصر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: روز جهانی عصای سفید را

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری باید اقدامات موثری را در مورد لندفیل سراوان انجام دهد گفت: مدیران شهرداری قول دادند ظرف ۱۰ روز آینده وضعیت آن را بهبود بخشند.

 مسعود کاظمی عصر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: روز جهانی عصای سفید را تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم مدیریت شهری، محیط و فضای شهری مناسبی را برای نابینایان فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه پیاده روها باید متناسب با وضعیت نابینایان ایجاد شود بیان کرد: روشن دلان باید مانند بقیه شهروندان از حقوق مساوی برخوردار باشند.

کاظمی با اشاره به وضعیت منطقه سراوان اظهار کرد: شهرداری باید اقدامات موثر را در مورد لندفیل سراوان انجام دهد و مدیران شهرداری قول دادند ظرف ۱۰ روز آینده وضعیت آن را بهبود بخشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه بیان کرد: موضوع سراوان تنها مربوط به شورا و شهرداری نیست و بقیه دستگاههای مربوطه نیز باید در این امر مشارکت کنند.

سیدرضا موسوی روزان با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ تن زباله به سمت سراوان حمل می‌شود عنوان کرد: فاضلاب و پسماند ناشی از زباله, پسماند کارخانجات, فاضلاب شهر رشت و بیمارستان‌ها در آلودگی محیط زیست نقش دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به تحصیل, تهذیب و ورزش تاکید دارند.

مسعود رهنما با بیان اینکه پس از نامجو حدود ۶۴ سال گیلان موفق به کسب مدال المپیک نشده است اظهار کرد: از شورای شهر رشت که مراسمی جهت تقدیر از مدال آوران پاراالمپیک تدارک دید تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در این جلسه اظهار کرد: گیلان حدود ۸۵۰ نابینا دارد و ۳۰۰ نابینا متعلق به رشت است که از امکانات کمی بهره‌مند هستند.

اسماعیل حاجی‌پور تصریح کرد: تقاضای من این است که در یکی از پارک‌های رشت پیست پیاده‌روی برای معلولان به‌ویژه نابینایان ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت افزود: پیشنهاد می‌کنم شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت یک ماشین ون برای تردد نابینایان اختصاص دهد.

جلسه آینده صحن شورای اسلامی شهر رشت یکشنبه آینده ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

تسنیم از رشت,

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.